MPG BOOST (236ML
)
50 ΕΥΡΩ
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
MPG CAPS μόνο για
βενζινοκίνητα οχήματα
MPG CAPS (0.5)
MPG-MINI-CAPS (0.2)
ΤΙΜΗ 35 ΕΥΡΩ Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΤΩΝ
10 ΤΑΜΠΛΕΤΩΝ
ΤΙΜΗ
35 ΕΥΡΩ
Η ΚΑΡΤΕΛΑ ΤΩΝ
30 ΤΑΜΠΛΕΤΩΝ
MPG
CAPS(0.5)
MPG MINI CAPS(0.2)
Οικονομία περίπου
9 έως 12 ευρώ ανά
γέμισμα Οικονομία
περίπου 5 έως 7 ευρώ ανά γέμισμα 20 λίτρων
για 20 γεμίσματα των 45 λίτρων
για 30 γεμίσματα των
20 λίτρων
Ακολουθείστε τις προτεινόμενες
δοσολογίες και θα πετύχετε την
εγκατάσταση του καταλύτη
καύσης στα καύσιμα σας!
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΠΕΡΔΟΣΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ
ΚΑΥΣΙΜΟΥ!
CAPS(0.5)
ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΓΕΜΙΣΜΑ 45 λίτρων:1,75 ΕΥΡΩ
MINI CAPS(0.2)
ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΑ ΓΕΜΙΣΜΑ
20 λίτρων:1,16 ΕΥΡΩ
|
|
|
|
|
Επίσημη Δήλωση για τα
Χαρακτηριστικά Λειτουργίας των MPG-CAPS ™
και MPG - BOOST™
Φαίνεται ότι υπάρχει ανάγκη
να παρασχεθούν ορισμένες διευκρινίσεις
σχετικά με την τεχνολογία πίσω από τα
προιόντα MPG
της FFi, λόγω της σύγχυσης
που προκαλείται από άλλα λιγότερο αξιόπιστα
προσθετικά καυσίμου τα οποία, όπως
διαφημίζεται, έχουν επιδόσεις παρόμοιες με
αυτές των προϊόντων της FFi.
Πρώτα από όλα, η συντριπτική
πλειοψηφία των προσθετικών, βελτιωτικών,
ενισχυτικών και λοιπών προϊόντων καυσίμου που
πωλούνται σήμερα είναι απλά απορρυπαντικά που
χρησιμεύουν στον καθαρισμό του συστήματος
καυσίμου του κινητήρα, αλλά δεν έχουν καμιά
απολύτως επίδραση στα χαρακτηριστικά καύσης
του καυσίμου, ή ακόμα πιο σημαντικά, στον ίδιο
το θάλαμο καύσης. Αυτό ακριβώς είναι το σημείο
που η τεχνολογία και τα προϊόντα της FFi έχουν
σχεδιαστεί να αναπτύσσουν τη δράση τους και
αυτό ακριβώς είναι που κάνει τα προϊόντα μας
να ξεχωρίζουν από όλα τα άλλα.
Καθώς οι περισσότεροι κινητήρες
αυτοκινήτων καίνε το καύσιμο με απόδοση πάνω
από 99%, οι ισχυρισμοί ότι κάποια
ανταγωνιστικά προσθετικά καυσίμου βελτιώνουν
την απόδοση αυτή είναι ουσιαστικά χωρίς
αντίκρυσμα. Ωστόσο, η μεγαλύτερη απώλεια στην
απόδοση ενός κινητήρα αυτοκινήτου προέρχεται
από την απώλεια θερμότητας η οποία κινεί το
πιστόνι. Οι ειδικοί στον τομέα της εσωτερική
καύσης λένε ότι η επανάκτηση θερμότητας είναι
ο μοναδικός τρόπος να βελτιωθεί η κατανάλωση
βενζίνης σε ένα σύγχρονο κινητήρα. Το προϊόν
μας είναι ένα βελτιωτικό του θαλάμου καύσης,
το οποίο επηρεάζει το χώρο όπου λαμβάνει χώρα
η καύση, έτσι ώστε η διαδικασία να
χρησιμοποιεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερο ποσοστό
θερμότητας από αυτή που απελευθερώνεται από
την καύση.
Να με ποιο τρόπο γίνεται
αυτό. Όταν μια
MPG-CAPSTM
ή το υγρό
MPG BOOST προστεθεί στη δεξαμενή καυσίμου,
το καύσιμο μεταφέρει
τις ουσίες στο θάλαμο
καύσης. Τα συστατικά τους
χρησιμοποιούνται για
να επηρεάσουν τις μεταλλικές επιφάνειες του
θαλάμου καύσης, αναπτύσσοντας ένα φιλμ, το
οποίο στην τεχνική ορολογία αποκαλείται
θερμικά παραγόμενη οξείδωση. Το καρβοξυλικό
μέταλλο δημιουργεί ένα κατάλοιπο οξειδίου πάνω
στις καυτές επιφάνειες κατά τη στιγμή της
καύσης.
Η διαδικασία μπορεί να
παρομοιαστεί με το κάψιμο του πάτου ενός
σκεύους όταν μαγειρεύουμε. Αν ζεστάνουμε
υπερβολικά ένα φαγητό, τότε στον πάτο του
τηγανιού δημιουργείται ένα στερεό στρώμα
καμένου φαγητού ως αποτέλεσμα της οξείδωσης
που λαμβάνει χώρα. Ακόμα κι αν το στρώμα αυτό
τριφτεί, παραμένει ένα λεπτό φιλμ που αλλάζει
το χρώμα του πάτου του σκεύους και φαίνεται
ότι διαποτίζει τους πόρους του μετάλλου.
Μέσα στον κύλινδρο του
κινητήρα, μικρές ποσότητες του υλικού που
παρέχεται από τις MPG-CAPSTM
ή το υγρό προκαλούν οξείδωση, παράγοντας ταχύτατα ένα
πολύ λεπτό επικαλυπτικό φιλμ στα τοιχώματα του
κυλίνδρου, στην επιφάνεια του πιστονιού και
στο σημείο ανάφλεξης. Το φιλμ αυτό παρέχει
πολλαπλά οφέλη
Πρώτα από
όλα, τα
MPG-CAPSTM
και MPG BOOST
αλλάζουν τα χαρακτηριστικά
του μετάλλου, όσον αφορά την επιφανειακή
απορρόφηση θερμότητας. Το μίγμα καυσίμου και
αέρα παράγει ενέργεια με τη μορφή θερμότητας
που δημιουργεί την εκτόνωση η οποία επαναφέρει
το πιστόνι στην αρχική του θέση. Το φιλμ
εμποδίζει τη μεταφορά της εκπεμπόμενης
θερμότητας. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη
θερμοκρασία καύσης, μεγαλύτερη εκτόνωση και
περισσότερη ισχύς.
Το δεύτερο όφελος του
φιλμ των
MPG-BOOST
-CAPSTM
είναι ότι παρέχει μια επιφάνεια που
επιτρέπει την ομαλότερη διανομή του
καυσίμου. Μια γυαλισμένη επιφάνεια έχει
την τάση να δημιουργεί σταγονίδια, όπως
συμβαίνει στην μπογιά επάνω σε μια πολύ
καλά γυαλισμένη επιφάνεια. Το
μικροσκοπικού πάχους φιλμ ελκύει το υγρό
καύσιμο, πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα
την ομαλότερη κατανομή του καυσίμου, η
οποία σχηματοποιεί καλύτερα την καύση
και αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ.
Το τρίτο όφελος του
φιλμ είναι ότι προετοιμάζει τη δράση του
καταλυτικού συστατικού που περιέχεται
στις
MPG-BOOST
-CAPSTM
. Τα ενεργά συστατικά των
MPG-BOOST
-CAPSTM
σε συνδυασμό με τη θερμότητα μέσα
στον κύλινδρο παράγουν μια καταλυτική
αντίδραση, η οποία προάγει την καλύτερη
διάσπαση των χημικών ενώσεων και την
καλύτερη καύση τους. Η καταλυτική αυτή
αντίδραση είναι εξώθερμη και συνεπώς
παράγει θερμότητα. Ο συνδυασμός όλων των
παραπάνω έχει ως αποτέλεσμα 30-40%
μεγαλύτερη εκτόνωση στον κύλινδρο με την
ίδια ποσότητα καυσίμου.
Ένας ακόμα παράγοντας
που θα πρέπει να σημειωθεί είναι η
ικανότητα του φιλμ που δημιουργείται από
τις
MPG-BOOST
-CAPSTM
να αναστέλλει την ανάπτυξη των
επιβλαβών ιζημάτων. Αυτό είναι ιδιαίτερα
σημαντικό, αν ληφθούν υπόψη οι
επιπτώσεις που είχαν στην
αυτοκινητοβιομηχανία οι κανονισμοί της
Υπηρεσία Προστασίας Περιβάλλοντος (EPA).
Προκειμένου να συμμορφωθούν με τις
προδιαγραφές της EPA για χαμηλότερες
εκπομπές ρύπων, οι κατασκευαστές
καυσίμων αφαίρεσαν το μόλυβδο και
πρόσθεσαν οξυγονωτικές ουσίες στα
καύσιμα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την
ανάπτυξη επιβλαβών ιζημάτων που έχουν
την τάση να απορροφούν το καύσιμο και να
προκαλούν προβλήματα στην απόδοση του
κινητήρα. Η μείωση της ανάπτυξης αυτών
των ιζημάτων αποτελεί ένα ακόμα όφελος
των προϊόντων μας. Η
συνεχής χρήση του προϊόντος μειώνει τις
φθορές του κινητήρα έως 75% και τη
συντήρηαη.
Τελευταίο, αλλά ίσως
το πιο σημαντικό όφελος από όλα, είναι
οι χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, που έχει
ως αποτέλεσμα η χρήση των
MPG-BOOST-CAPSTM
. Η καταλυτική διαδικασία που
λαμβάνει χώρα στον καταλυτικό μετατροπέα
στο σύστημα της εξάτμισης ξεκινά πλέον
μέσα από τον κύλινδρο, όπου μειώνεται ο
σχηματισμός οξειδίων του αζώτου (ΝΟΧ).
Η δουλειά που πρέπει να κάνει τώρα ο
καταλυτικός μετατροπέας μειώνεται και
έτσι η διάρκεια ζωής του αυξάνεται.
Εκτεταμένες
επιστημονικές έρευνες έχουν αποκαλύψει
πολλές θετικές επιπτώσεις από τα
προϊόντα της FFi, και καμία που να είναι
αρνητική. Οι διανομείς και οι πελάτες
διαθέτουν την επιπλέον εξασφάλιση μιας
παγκόσμιας ασφαλιστικής κάλυψης, η οποία
περιλαμβάνει οποιαδήποτε πιθανότητα
ζημίας στον κινητήρα. Υπάρχει κάθε λόγος
να είναι κανείς σίγουρος για τις
δυνατότητες που έχουν οι
MPG
BOOST-CAPSTM
να επιφέρουν μια θετική αλλαγή στον
κόσμο μας.
|
|
|
|
|
|
|
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Μην υπερβαίνετε τη δοσολογία χρήσης αυτών των
προϊόντων!!!
Θα πρέπει να
εξακολουθήσετε να χρησιμοποιείτε τα προϊόντα,
προκειμένου να διατηρήσετε το καταλυτικό επίστρωμα και έτσι να εξασφαλίσετε
τα οφέλη αυτής της τεχνολογίας. Εξακολουθώντας να χρησιμοποιείτε αυτή τη
μοναδική τεχνολογία, θα διαπιστώσετε ότι τα αυτοκίνητό σας θα διανύει
περισσότερα χιλιόμετρα ανά λίτρο καυσίμου και ότι οι ρύποι που εκπέμπει θα
μειώνονται. Ωστόσο, αν σταματήσετε τη χρήση των
προϊόντων, το καταλυτικό κάλυμμα σταδιακά θα διαλυθεί
και τα ευεργετικά του αποτελέσματα θα εξαφανισθούν.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ
ΠΕΤΡΟΧΗΜΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΛΥΤΗ
...
ΥΓΡΟ MPG BOOSTTΜ
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΕΛΕΓΜΕΝΗ
ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΙ:
•
ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ
ΑΠΟΔΟΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ
•
ΜΕΙΩΣΗ
ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
ΕΩΣ
ΚΑΙ -25%
•
ΒΕΛΤΙΩΣΗ
ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΟΚΤΑΝΙΩΝ ΚΑΙ ΚΕΤΑΝΙΩΝ
•
ΜΕΙΩΣΗ
ΣΕ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΚΑΙ “ΠΥΡΑΚΙΑ”
•
ΒΕΛΤΙΩΣΗ
ΤΗΣ ΛΙΠΑΝΣΗΣ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ
•
ΜΕΙΩΣΗ
ΤΗΣ ΜΑΚΑΣ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΜΠΟΥΖΙ
•
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΥΓΡΑΣΙΑΣ
• ΜΕΙΩΣΗ
ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΡΥΠΩΝ
• ΑΝΤΙΠΑΓΩΤΙΚΗ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Η
τεχνολογία καταλυτικής καύσης του MPG-BOOSTTM
έχει
αναπτυχθεί και δοκιμαστεί με επιτυχία μετά από περισσότερα από 20 χρόνια
σημαντικών ερευνών και 302 εκατομμύρια μίλια δοκιμών σε
αυτοκινητόδρομους και αστικούς δρόμους.
ΜΕΓΙΣΤΗ
ΑΠΟΔΟΣΗ ΧΑΡΗ
ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Το MPG-BOOSTTΜ
χρησιμοποιεί ένα μοναδικό καταλύτη εσωτερικής καύσης, που αναπτύχθηκε
από την τεχνολογία της αεροδιαστημικής. Ο καταλύτης αυτός, που
χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο στο MPG-BOOSTTM,
επιταχύνει το ρυθμό με τον οποίο το καύσιμο αναμιγνύεται με τον αέρα στο
θάλαμο καύσης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να επέρχεται σημαντική αύξηση στο
ρυθμό καύσης του καυσίμου.
Η
ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ επιτυγχάνεται
μέσω του αυξημένου ρυθμού καύσης. Η όλη διαδικασία ενισχύει την πίεση
στα πιστόνια και αυξάνει άμεσα την παραγόμενη ισχύ.
Η
ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
μπορεί να προκύψει, όταν τα παραπάνω αποτελέσματα του καταλύτη δεν
χρησιμοποιούνται από τον οδηγό για παραγωγή επιπλέον ισχύος. Τόσο σε
επιστημονικούς ελέγχους σε εργαστήριο, όσο και σε δοκιμές σε
αυτοκινητόδρομους ή στην πόλη, καταγράφηκε μια μείωση κατά 10% της
κατανάλωσης καυσίμου.
Η
ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΟΚΤΑΝΙΩΝ
αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα για οδηγούς με αυτοκίνητα υψηλών
επιδόσεων ή κατόχους παλιότερων αυτοκινήτων. Οι εργαστηριακοί έλεγχοι
έδειξαν πως 60 ή 90ml του MPG-BOOSTTM μέσα σε 80 λίτρα απλής
αμόλυβδης βενζίνης ανέβασαν τον αριθμό των οκτανίων κατά ένα ολόκληρο
βαθμό.
Η
ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΘΕΣΗΣ ΜΑΚΑΣ στα μπουζί,
στις επιφάνειες των πιστονιών, στις μεταλλικές φλάντζες και στις
βαλβίδες, αποτελεί επίσης ένα ακόμα αποτέλεσμα της δράσης του καταλύτη.
Μειώνοντας τη θερμοκρασία ανάφλεξης του άνθρακα, ο καταλύτης επιτυγχάνει
την πλήρη του καύση, επεκτείνοντας με τον τρόπο αυτό το χρόνο ζωής των
μπουζί και μειώνοντας τη φθορά του κινητήρα.
Η
ΜΕΙΩΣΗ ΣΕ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΚΑΙ “ΠΥΡΑΚΙΑ”
επιτυγχάνεται μέσω της μείωσης των υπολειμμάτων άνθρακα που αποτίθενται
στον κινητήρα και μέσω της αύξησης του αριθμού οκτανίων, τα οποία
επέρχονται από τη τακτική χρήση του καταλύτη.
Η
ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΡΥΠΩΝ
προκύπτει από την ταχύτερη διαδικασία καύσης, η οποία επιτρέπει να
καταναλωθεί μέσω αυτής μεγαλύτερο μέρος από την ποσότητα καυσίμου μέσα
στον κύλινδρο, προτού ανοίξουν οι βαλβίδες εξαγωγής.
ΠΕΤΡΟΧΗΜΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ.
Το MPG-BOOSTTM
συνδυάζει την τεχνολογία ενός αεροδιαστημικού καταλύτη με επιπρόσθετα
πετροχημικά συστατικά. Τα συστατικά αυτά περιλαμβάνουν: ένα
απορρυπαντικό, στοιχεία που διαλύουν και απομακρύνουν βερνίκια και νερό,
λιπαντικά του κυλίνδρου και ουσίες που σταθεροποιούν το καύσιμο. Όλα
αυτά συνδυάζονται, για να βελτιώσουν την καθαρότητα και την σταθερότητα
κάθε είδους και ποιότητας καυσίμου. Αυτό μεταφράζεται σε βελτιωμένη
λειτουργία του συστήματος καυσίμου και μεγαλύτερα
χρονικά διαστήματα μεταξύ ρυθμίσεων του κινητήρα.
ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ
επέρχεται μέσω της μειωμένης συχνότητας
συντήρησης
του
injection/καρμπυρατέρ/μπεκ/αντλιών
ντίζελ. Σε συνδυασμό με τη μείωση απόθεσης υπολειμμάτων άνθρακα στον
κύλινδρο, η ιδιότητα αυτή προάγει την ομαλότερη λειτουργία της μηχανής,
και με τη συστηματική - συνεχή χρήση του
προϊόντος, μειώνονται οι φθορές του κινητήρα έως 75%
και επιμηκύνεται η ζωή του κινητήρα.
Η
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ
ΛΙΠΑΝΣΗΣ ΤΩΝ ΒΑΛΒΙΔΩΝ
ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΥΓΡΑΣΙΑΣ
επιτυγχάνεται διατηρώντας στο κατάλληλο σημείο την ευαίσθητη ισορροπία
υγρασίας μέσα στο καύσιμο. Η συμπύκνωση που είναι ήδη παρούσα στο
καύσιμο διασπάται σε μικρά σωματίδια, γεγονός που της επιτρέπει να
περάσει μέσα στο σύστημα, όπου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να βελτιωθεί
η διαδικασία της εσωτερικής καύσης. Αντίστροφα, το MPG-BOOSTTM
αποχωρίζει αποτελεσματικά από το καύσιμο την όποια επιπλέον υγρασία που
είναι παρούσα στους χώρους αποθήκευσης καυσίμου, ώστε αυτή να
κατακαθίσει ακίνδυνα στον πάτο της δεξαμενής του καυσίμου.
MPG-BOOST
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΚΑΥΣΙΜΟΥ
ΕΩΣ ΚΑΙ 35% ΣΤΟΥΣ ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ |
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ
MPG - BOOSTTM
Για
την πρώτη δοσολογία (γέμισμα) αναφερθείτε
στην παρακάτω στήλη.
Για
τα συνεχή επόμενα γεμίσματα ακολουθήστε με ακρίβεια
τις παρακάτω συνιστώμενες δόσεις.
Συμβουλή μην υπερβαίνετε τη συνιστώμενη δοσολογία για να έχετε το μέγιστο
αποτέλεσμα.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Μην υπερβαίνετε τη δοσολογία χρήσης αυτού του
προϊόντος!!!
|
ΓΙΑ ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ-ΛΕΒΗΤΕΣ
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΩΣ ΑΝΤΙΠΑΓΩΤΙΚΟ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
ΔΟΣΟΛΟΓΙΕΣ
ΓΙΑ ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ , ΣΟΜΠΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ, ΦΟΥΡΝΟΥΣ
ΠΟΣΟΤΗΤΑ
ΚΑΥΣΙΜΟΥ |
ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΔΟΣΗ |
ΔΕΞΑΜΕΝΗ
250 Lt
DIESEL ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ Ή ΚΙΝΗΣΗΣ |
59 ΜL
ΥΓΡΟ
MPG - BOOST |
ΔΕΞΑΜΕΝΗ
500 Lt
DIESEL ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ Ή ΚΙΝΗΣΗΣ |
118 ML
ΥΓΡΟ MPG - BOOST |
ΔΕΞΑΜΕΝΗ
750 Lt
DIESEL ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ Ή ΚΙΝΗΣΗΣ |
177 ML
ΥΓΡΟ MPG - BOOST |
ΔΕΞΑΜΕΝΗ
1000 Lt
DIESEL ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ Ή ΚΙΝΗΣΗΣ |
236 ML
ΥΓΡΟ MPG - BOOST |
ΔΕΞΑΜΕΝΗ
4000 Lt
DIESEL ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ Ή ΚΙΝΗΣΗΣ |
1
ΛΙΤΡO
ΥΓΡΟ MPG - BOOST |
ΔΕΞΑΜΕΝΗ
5000 Lt
DIESEL ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ Ή ΚΙΝΗΣΗΣ |
1 ΛΙΤΡO
ΥΓΡΟ MPG - BOOST+ 236 ML |
ΔΕΞΑΜΕΝΗ
16000 Lt
DIESEL ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ Ή ΚΙΝΗΣΗΣ |
4 ΛΙΤΡA
ΥΓΡΟ MPG - BOOST |
ΔΕΞΑΜΕΝΗ
20000 Lt
DIESEL ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ Ή ΚΙΝΗΣΗΣ |
5 ΛΙΤΡA
ΥΓΡΟ MPG - BOOST |
*Για
τους καυστήρες θέρμανσης, επειδή δεν έχουν κινητά μέρη και η παραγόμενη
θερμότητα ανακτάται άμεσα και γίνεται τέλεια η καύση, δεν χρειάζεται
δόση προσαρμογής.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Μην υπερβαίνετε τη δοσολογία χρήσης αυτών των
προϊόντων!!!
Θα πρέπει να
εξακολουθήσετε να χρησιμοποιείτε τα προϊόντα,
προκειμένου να διατηρήσετε το καταλυτικό επίστρωμα και έτσι να εξασφαλίσετε
τα οφέλη αυτής της τεχνολογίας. Εξακολουθώντας να χρησιμοποιείτε αυτή τη
μοναδική τεχνολογία, θα διαπιστώσετε ότι τα αυτοκίνητό σας θα διανύει
περισσότερα χιλιόμετρα ανά λίτρο καυσίμου και ότι οι ρύποι που εκπέμπει θα
μειώνονται. Ωστόσο, αν σταματήσετε τη χρήση των
προϊόντων, το καταλυτικό κάλυμμα σταδιακά θα διαλυθεί
και τα ευεργετικά του αποτελέσματα θα εξαφανισθούν.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Mετά
από τη τρίτη δόση (στα τρία
γεμίσματα του ρεζερβουάρ),
συνιστάται να γίνει αλλαγή του φίλτρου καυσίμου,
του φίλτρου αέρος αν φαίνεται ότι θέλει αλλαγή,
φίλτρου λαδιού και αλλαγή λαδιών.
Τα προϊόντα μας έχουν και καθαριστική δράση, αφού
καθαρίζουν όλο το σύστημα τροφοδοσίας και το
θάλαμο καύσης.
Σημείωση:
Συνιστάται αυτός ο έλεγχος μετά από το τρίτο
γέμισμα με
MPG-BOOSTTM
και MPG-CAPSTM
,
διότι
με
τη δημιουργία του πρόσθετου καταλύτη καύσης μέσα
στο χώρο του θαλάμου καύσης, το οποίο έχει πάρει
το χρώμα της καλής καύσης(κεραμιδί
χρώμα)αλλάζει
η ροπή
του κινητήρα
(αισθητή διαφορά στα παλιά
αυτοκίνητα από το πρώτο γέμισμα).
Στα πετρελαιοκίνητα
συνιστάται μόνο υγρό MPG BOOST.
Μετά τη χρήση των
προϊόντων δεν χρειάζεται η συνηθισμένη αλλαγή.
Κερδίζεις έτσι
το 50% της συντήρησης του κινητήρα, αφού θα κάνεις
λιγότερες αλλαγές στα συνηθισμένα ανταλλακτικά.
|
|
|
|
|
ΤΙΜΕΣ
236 ML MPG
BOOST |
50
EΥΡΩ |
1 ΛΙΤΡΟ MPG
BOOST |
200
EΥΡΩ (κερδίζεις 56 ml
υγρό επιπλέον) |
5 ΛΙΤΡΟ
MPG
BOOST |
1000 EΥΡΩ (κερδίζεις 280
ml
υγρό επιπλέον)
(ή 70 ευρώ) |
Στις τιμές
συμπεριλαμβάνεται 23% ΦΠΑ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΓΚΡΙΣΗ - ΚΕΡΔΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΓΙΑ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΓΕΜΙΣΜΑΤΟΣ
ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ |
ΠΟΣΟΤΗΤΑ
ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ
|
ΔΟΣΗ
ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΥΣΗΣ |
ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
|
ΣΥΝΟΛΙΚΟ
ΚΟΣΤΟΣ
ΚΑΥΣΙΜΟΥ
|
ΜΕΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕ
ΒΕΝΖΙΝΗ Ή
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
|
ΣΥΝΟΛΙΚΟ
ΚΑΘΑΡΟ
ΚΕΡΔΟΣ
|
ΧΩΡΙΣ BOOST
|
4000 ΛΙΤΡΑ
|
ΧΩΡΙΣ
ΒΟΟST
|
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
|
5400 ΕΥΡΩ
|
-
|
0
|
1 ο ΓΕΜΙΣΜΑ
|
4000 ΛΙΤΡΑ
|
ME BOOST
1 ΛΙΤΡΟ
(ΑΞΙΑΣ 200 ΕΥΡΩ) |
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
5400 X OIKONOMIA 14%= 4644 ΕΥΡΩ - 200 ΕΥΡΩ = 4444 ΕΥΡΩ |
4444 ΕΥΡΩ |
-14 % |
956 ΕΥΡΩ |
2 ο ΓΕΜΙΣΜΑ
|
4000 ΛΙΤΡΑ
|
ME BOOST
600 ML
(ΑΞΙΑΣ 120 ΕΥΡΩ) |
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
5400 X OIKONOMIA 17%= 4482 ΕΥΡΩ - 120 ΕΥΡΩ =
4362 ΕΥΡΩ |
4362 ΕΥΡΩ |
-17 % |
1038 ΕΥΡΩ |
3ο ΓΕΜΙΣΜΑ
|
4000 ΛΙΤΡΑ
|
ME BOOST
600 ML
(ΑΞΙΑΣ 120 ΕΥΡΩ)
|
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
5400 X OIKONOMIA 20%= 4320
ΕΥΡΩ
-120 ΕΥΡΩ = 4200 ΕΥΡΩ |
4200 ΕΥΡΩ |
-20
% |
1200 ΕΥΡΩ |
ΧΩΡΙΣ BOOST
|
18000 ΛΙΤΡΑ
|
ΧΩΡΙΣ BOOST
|
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
|
24300 ΕΥΡΩ
|
-
|
0
|
1 ο ΓΕΜΙΣΜΑ
|
18000 ΛΙΤΡΑ
|
ME BOOST
4 ΛΙΤΡΑ
(ΑΞΙΑΣ 800 ΕΥΡΩ) |
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
24300 X OIKONOMIA 14%= 20898 ΕΥΡΩ - 800 ΕΥΡΩ =
20098 ΕΥΡΩ |
20098 ΕΥΡΩ |
-14 % |
4202 ΕΥΡΩ |
2 ο ΓΕΜΙΣΜΑ
|
18000 ΛΙΤΡΑ
|
ME BOOST
2,5 ΛΙΤΡΑ
(ΑΞΙΑΣ 500 ΕΥΡΩ) |
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
24300 X OIKONOMIA 17%= 20169 ΕΥΡΩ - 500 ΕΥΡΩ=
19669 ΕΥΡΩ |
19669 ΕΥΡΩ |
-17 % |
4631 ΕΥΡΩ |
3ο ΓΕΜΙΣΜΑ
|
18000 ΛΙΤΡΑ
|
ME BOOST
2,5 ΛΙΤΡΑ
(ΑΞΙΑΣ 500 ΕΥΡΩ) |
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
24300 X OIKONOMIA 20%= 19440
ΕΥΡΩ
-500 ΕΥΡΩ = 18940 ΕΥΡΩ |
18940 ΕΥΡΩ
|
-20
% |
5360 ΕΥΡΩ |
ΧΩΡΙΣ BOOST
|
24000 ΛΙΤΡΑ
|
ΧΩΡΙΣ
ΒΟΟST
|
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
|
32400 ΕΥΡΩ
|
-
|
0
|
1 ο ΓΕΜΙΣΜΑ
|
24000 ΛΙΤΡΑ
|
ME BOOST
5 ΛΙΤΡΑ
ΑΞΙΑΣ 1000
ΕΥΡΩ |
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
32400 X OIKONOMIA 14%= 27864 ΕΥΡΩ - 1000 ΕΥΡΩ =
26864 ΕΥΡΩ |
26864 ΕΥΡΩ |
-14 % |
5536 ΕΥΡΩ |
2 ο ΓΕΜΙΣΜΑ
|
24000 ΛΙΤΡΑ
|
ME BOOST
3 ΛΙΤΡΑ
(ΑΞΙΑΣ 600 ΕΥΡΩ) |
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
32400 X OIKONOMIA 17%= 26892 ΕΥΡΩ - 600 ΕΥΡΩ =
26292 ΕΥΡΩ |
26292
ΕΥΡΩ |
-17 % |
6108 ΕΥΡΩ |
3ο ΓΕΜΙΣΜΑ
|
24000 ΛΙΤΡΑ
|
ME BOOST
3 ΛΙΤΡΑ
ΑΞΙΑΣ 600 ΕΥΡΩ |
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
32400 X OIKONOMIA 20%= 25920
ΕΥΡΩ
-600 ΕΥΡΩ= 25320 ΕΥΡΩ |
25320 ΕΥΡΩ |
-20
% |
7080 ΕΥΡΩ |
ΧΩΡΙΣ BOOST
|
50000 ΛΙΤΡΑ
|
ΧΩΡΙΣ
ΒΟΟST
|
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
|
67500 ΕΥΡΩ
|
-
|
0
|
1 ο ΓΕΜΙΣΜΑ
|
50000 ΛΙΤΡΑ
|
ME BOOST
10 ΛΙΤΡΑ
ΑΞΙΑΣ 2000 ΕΥΡΩ |
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
67500 X OIKONOMIA 14%= 58050 ΕΥΡΩ - 2000 ΕΥΡΩ =
56050 ΕΥΡΩ |
56050 ΕΥΡΩ |
-14 % |
11450 ΕΥΡΩ |
2 ο ΓΕΜΙΣΜΑ
|
50000 ΛΙΤΡΑ
|
ME BOOST
5 ΛΙΤΡΑ
ΑΞΙΑΣ 1000 ΕΥΡΩ |
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
67500 X OIKONOMIA 17%= 56025 ΕΥΡΩ - 1000 ΕΥΡΩ =
55025 ΕΥΡΩ |
55025 ΕΥΡΩ |
-17 % |
12475 ΕΥΡΩ |
3ο ΓΕΜΙΣΜΑ
|
50000 ΛΙΤΡΑ
|
ME BOOST
5 ΛΙΤΡΑ
ΑΞΙΑΣ 1000 ΕΥΡΩ |
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ 67500 X OIKONOMIA 20%= 54000
ΕΥΡΩ-1000 ΕΥΡΩ= 53000 ΕΥΡΩ |
53000 ΕΥΡΩ |
-20
% |
14500 ΕΥΡΩ |
ΧΩΡΙΣ BOOST
|
120000 ΛΙΤΡΑ
|
ΧΩΡΙΣ
ΒΟΟST
|
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
|
162000 ΕΥΡΩ
|
-
|
0
|
1 ο ΓΕΜΙΣΜΑ
|
120000 ΛΙΤΡΑ
|
ME BOOST
20 ΛΙΤΡΑ
ΑΞΙΑΣ 4000 ΕΥΡΩ |
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
162000 X OIKONOMIA 14%= 139320 ΕΥΡΩ - 4000 ΕΥΡΩ =
135320 ΕΥΡΩ |
135320 ΕΥΡΩ |
-14 % |
26680 ΕΥΡΩ |
2 ο ΓΕΜΙΣΜΑ
|
120000 ΛΙΤΡΑ
|
ME BOOST
9 ΛΙΤΡΑ
ΑΞΙΑΣ 1800 ΕΥΡΩ |
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
162000 X OIKONOMIA 17%= 134460 ΕΥΡΩ - 1800
ΕΥΡΩ = 132660 ΕΥΡΩ |
132660 ΕΥΡΩ |
-17 % |
29340 ΕΥΡΩ |
3ο ΓΕΜΙΣΜΑ
|
120000 ΛΙΤΡΑ
|
ME BOOST
9 ΛΙΤΡΑ
ΑΞΙΑΣ 1800 ΕΥΡΩ |
1,35 ΕΥΡΩ/ ΛΙΤΡΟ
162000 X OIKONOMIA 20%= 129600
ΕΥΡΩ-1800 ΕΥΡΩ=
127800 ΕΥΡΩ |
127800 ΕΥΡΩ |
-20
% |
34200
ΕΥΡΩ |
~
20 % ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ
1200 ΕΥΡΩ-ANA
ΓΕΜΙΣΜΑ 4000
ΛΙΤΡΩΝ
* 1,35 ευρώ/ λίτρο (τιμή πετρελαίου κίνησης) x 4000 L
(Δεξαμενή) x 20% =4320 ευρώ(-120
ευρώ κόστος boost)=4200 ΕΥΡΩ
(5400 ΕΥΡΩ-4200 ΕΥΡΩ =1200 ΕΥΡΩ)
1200
ευρώ ΚΑΘΑΡΟ ΚΕΡΔΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΤΑ 4000 ΛΙΤΡΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
ΑΠΟΔΟΣΗ
5360 ΕΥΡΩ-ANA
ΓΕΜΙΣΜΑ 18000
ΛΙΤΡΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ
7080 ΕΥΡΩ-ANA
ΓΕΜΙΣΜΑ 24000
ΛΙΤΡΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ
14500 ΕΥΡΩ-ANA
ΓΕΜΙΣΜΑ 50000
ΛΙΤΡΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ
34200 ΕΥΡΩ-ANA
ΓΕΜΙΣΜΑ 120000
ΛΙΤΡΩΝ
|