KANTE OIKONOMIA ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ!  ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΑΣ!

 

ΑΡΧΙΚΗ   Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ   ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ    ΠΡΟΙΟΝΤΑ   ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ    VIDEO    ΕΤΑΙΡΙΕΣ - ΣΩΜΑΤΕΙΑ

                                       

ΜΕ ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΟ ΧΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ / ΤΜΗΜΑ Β' / ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΩΝ  
Αριθμ. Έγκρισης:15906
 

      ΓΙΑΤΙ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ;ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ

ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ. ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ!

     ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΕΣΤ ΣΤΑ ΕΠΙΒΑΤΗΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
     ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΕΣΤ ΣΤΑ ΔΙΤΡΟΧΑ
     ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΕΣΤ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ - ΚΟΤΕΡΑ -ΣΚΑΦΗ ΘΑΛΑΣΣΗΣ
     ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΕΣΤ ΣΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΦΟΡΤΗΓΑΚΙΑ
    ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΕΣΤ ΣΤΑ  ΜΕΓΑΛΑ ΦΟΡΤΗΓΑ- ΝΤΑΛΙΚΕΣ - ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ

                                                                                                     

 

Το υγρό MPG BOOST  και η κάψουλα MPG -CAPS δεν είναι ένα πρόσθετο καυσίμου και δεν μεταβάλλoυν ούτε τροποποιούν το καύσιμο με οποιοδήποτε
τρόπο και δεν μπορεί να βλάψουν τον κινητήρα. Η τεχνολογία αυτή έχει δοκιμαστεί για πάνω από
τριάντα χρόνια σε πάνω από 302  εκατομμύρια μίλια σε όλους τους τύπους κινητήρων, αυτοκινήτων, οχημάτων.  
Χρησιμοποιείται μόνο από τις ΗΠΑ στις στρατιωτικές τους ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ, και σε άλλα οχήματα, εδώ και τριάντα χρόνια.
Λένε ότι ο λόγος που δεν χρειάζονταν τα οχήματα των ΗΠΑ τόσο συχνό ανεφοδιασμό καυσίμων στον πόλεμο της ερήμου ΗΠΑ - Ιράκ ήταν ότι οι δεξαμενές καυσίμων των αμερικανών ήταν εφοδιασμένες με αυτό το υλικό.

 

Στα  καινοτομικά και νέας τεχνολογίας υλικά...

Ο Προνοητικός και γνωστικός τολμάει...δοκιμάζει και το παραδέχεται!

Ο Επιπόλαιος και καχύποπτος δικαιολογείται και αντιστέκεται!

Ο ανόητος και αρνητικός αντιδράει και χάνει !!!

Η Δοκιμή είναι εκ του ασφαλούς, διότι έχει δοκιμαστεί σε χιλιάδες μηχανοκίνητα, πλοία και καυστήρες, εδώ και πολλά χρόνια σε 240 χώρες, με άριστα αποτελέσματα.

 Οι πελάτες των προϊόντων της FFI ικανοποιούνται σε ποσοστό 90% .
 Το 10% των πελατών  που δεν ικανοποιούνται  (ανάλυση του 10% των ανικανοποίητων πελατών) διότι:
5% των πελατών δεν ήξερε πόσο καταναλώνουν πραγματικά, πριν χρησιμοποιήσουν τα προϊόντα. Σας συμβουλεύουμε πριν χρησιμοποιήσετε τα προϊόντα , να κάνετε 2 έως 3 εκτιμήσεις- μετρήσεις για να καθορίσετε καλά τη μέση κατανάλωσή σας.
1% των πελατών δεν είχαν αισθητά αποτελέσματα. Σε μερικά αυτοκίνητα τα αποτελέσματα από την άποψη της μείωσης της κατανάλωσης μπορούν να γίνουν αισθητά μεταξύ του 3ου και 6ου γεμίσματος.
1% δεν πέτυχε την ορισμένη δόση condition για να πετύχουν κατάλυση. Η σκέψη ότι αν βάλουμε περισσότερο προϊόν ή λιγότερο, θα λειτουργεί καλύτερα, ακυρώνει την κατάλυση.
1% δεν έχουν διαλύσει τις κάψουλες στη δεξαμενή. Οι κάψες παραμένουν παγιδευμένες στο πλέγμα, και δεν διαλύονται.
Η λύση είναι σε αυτήν την περίπτωση: πάντα χρησιμοποιήστε την υγρή έκδοση: MPG BOOST.
1% δεν έχουν κάνει κανονική συντήρηση των φίλτρων αέρα και καυσίμων. Όταν το φίλτρο αέρα φράζεται, η καύση δεν είναι βέλτιστη λόγω έλλειψης του οξυγόνου, και ο καταλύτης δεν μπορεί να κάνει πλήρως την εργασία του. Να είστε πολύ προσεκτικοί σε αυτά τα σημεία.
1% κάνουν τους υπολογισμούς κατανάλωσής τους χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή. Ο υπολογιστής κατανάλωσης δεν είναι προγραμματισμένος σε τόσο χαμηλές συχνότητες, και θα χρειαστεί το δικό του χρόνο ώστε να επαναριθμήσει και να επιδείξει την τελική πραγματική κατανάλωση.
Σημείωση: Στα καταλυτικά αυτοκίνητα τα μπεκ με το φτωχό ψεκασμό εμποδίζουν τη μέτρηση. (Φτωχός ψεκασμός σημαίνει μειωμένη απόδοση κινητήρα και μεγάλη κατανάλωση καυσίμων, διότι  ο αισθητήρας λάμδα δίνει λάθος εντολές στον εγκέφαλο).

ΠΡΟΣΟΧΗ:Στην περίπτωση που δεν ακολουθήσετε τις προτεινόμενες δοσολογίες, και δεν πετύχετε τη  σωστή αναλογία καυσίμου με το προϊόν (υπερδοσολογία), συνιστάται για να μην προκληθεί ζημία ή σπατάλη καυσίμου(συμβαίνει όταν παρατηρείται να μην ανεβαίνουν εύκολα οι στροφές(χαμηλή ροπή, στο ρελαντί να υπάρχουν πολύ μικρές αυξομειώσεις των στροφών και να μην αποδίδει ο κινητήρας): αδειάστε το καύσιμο ανάλογα με  την δοσολογία που έχετε βάλει ή αν έχει περιθώριο το ρεζερβουάρ συμπληρώστε επιπλέον μόνο καύσιμο!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΟΤΑΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΑΠΟΔΟΣΗ, ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ OΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ. ΤΗΡΕΙΣΤΕ ΑΥΣΤΗΡΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ!

Πηγή: Αυτά τα ποσοστά έχουν παρατηρηθεί από τους τεχνικούς εμπειρογνώμονες της FFI              και έχουν καταγραφεί από τους διανομείς στα εκατομμύρια των πελατών σε όλο τον κόσμο.

Αν σας συμβεί αυτή η  περίπτωση και χρειαστείτε  συμβουλές , μη διστάσετε να μας   τηλεφωνήσετε στην εξυπηρέτηση πελατών.

Καλές δοκιμές σε όλους σας!!!

ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ (ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ)

  Έχω ένα OPEL VECTRA του 1997 16 VALVE .
Το αυτοκίνητο αυτό έχει κάνει μέχρι σήμερα(13/04/2010)1.117.600 χιλιόμετρα. Από το 2006 χρησιμοποιώ τα προιόντα της FFI με την παρακάτω σειρά. Από τα 460.000 χιλιόμετρα χρησιμοποίησα τις καψούλες FFI MPG-CAPS έως τα 545.000 χιλιόμετρα και μετά συνέχισα με το υγρό FFI MPG BOOST και σε κάθε αλλαγή λαδιών ( κάθε 30.000 χιλιόμετρα) προσθέτω στα ''SYNTHETIC EXTRA ENERGY OIL+3 REBUILDING'' λάδια της μηχανής το αντιτριβικό-βελτιωτικό μετάλλων MPG-EXTREME-PLUS. Το αυτοκίνητο μου πριν χρησιμοποιήσω τα προιόντα της FFI έβγαζε καπνούς από την εξάτμιση, έκαιγε λάδια, χρειαζόταν επισκευή και κατανάλωνε 10,8 λίτρα /ανά 100 χιλιόμετρα. Μετά από τη χρήση των προιόντων της FFI, είμαι ενθουσιασμένος, διότι γλίτωσα τα έξοδα της επισκευής και η κατανάλωση της βενζίνης 95 οκτανίων έπεσε στα 6, 8 λίτρα /ανά 100 χιλιόμετρα. Μετά από αυτό, αλλά και από πολλές περιπτώσεις πελατών μου, που δοκίμασαν τα προιόντα MPG CAPS, MPG BOOST, και EXTREME PLUS στις προτεινόμενες δοσολογίες, το συνιστώ με σιγουριά και ενθουσιασμό σε όλους τους πελάτες μου και σε φίλους. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΖΕΥΓΟΣ ΤΩΝ ΙΔΡΥΤΩΝ ΤΗΣ FFI!

OIKONOMIA KAYΣΙΜΩΝ  -37% . ΜΕ  ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΚΑΘΕ 30.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΓΛΙΤΩΣΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΙΣΘΗΤΗ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΡΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

ΚΙΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ-ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ - ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ - N.ΠΕΛΛΑΣ)

                                ΑΠO ΤΟ 2006 χρησιμοποιώ τα προϊόντα στα αυτοκίνητα τα δικά μου, αλλά και στα αυτοκίνητα των φίλων μου. Τα αποτελέσματα στην οικονομία και στην απόδοση ήταν εκπληκτικά. Θεωρώ ότι αν δεν βάλω στο τεπόζιτο του αυτοκινήτου που οδηγώ υγρό MPG BOOST, είναι σαν να πετάω το 20 % της βενζίνης άσκοπα. Βέβαια το μυστικό είναι να ακολουθήσεις τις κατάλληλες οδηγίες χρήσης των προϊόντων, έτσι ώστε να πετύχεις την εγκατάσταση της κρούστας φιλμ (condition) στο θάλαμο καύσης. Τώρα έχοντας την εμπειρία χρήσης των προϊόντων καταλαβαίνω με μιας( σε απόσταση 1 km) αν έχει γίνει condition ή όχι. Στο συλλεκτικό μου αυτοκίνητο PORSCHE 914 ΜΟΝΤEΛΟ 1972, με 6 ml υγρό MPG BOOST ΣΤΑ 45 ΛΙΤΡΑ, το αυτοκίνητο ξαναζωντάνεψε με οικονομία έως 30%. Στο ΗYUNDAI  1600 S Coope turbo είδα το ίδιο αποτέλεσμα. Όσο για το SORENTO 2400, βενζινοκίνητο ΜΟΝΤEΛΟ 2004, βλέπω οικονομία 25% με το υγρό MPG BOOST της FFI.

Στο καινούριο μου αυτοκίνητο LANCIA DELTA ΜΟΝΤΕΛΟ 2009  βάζω 6 ML MPG BOOST σε κάθε γέμισμα των 50 λίτρων από τα πρώτα 1000 km και έχω οικονομία 18% με αισθητή  βελτιωμένη ροπή και απόδοση. Όσο για το δίκυκλο μου HONDA 50 cc, βλέπω οικονομία 20 %, σταμάτησε να καπνίζει και μειώθηκε ο θόρυβος.  Στη HONDA CB 500 Mοντέλο 2002,  βλέπω οικονομία 20%. Ευχαριστώ τους ιδρυτές της FFI, που τόλμησαν να βάλουν στην αγορά αυτά τα επαναστατικά προϊόντα τεχνολογίας καυσίμων, έτσι ώστε να βοηθήσουν να έχουμε ένα καλύτερο περιβάλλον, με όφελος στην τσέπη μας!


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΑΤΖΗΙΩΑΝΟΥ (ΔΕΥΑΗ  / ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ )

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕ  ΚΑΙ ΜΕΤΑ TO ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΣΤΗ  ΔΕΥΑΗ  ( -18% OIKONOMIA).

 Είμαι επαγγελματίας οδηγός 30 χρόνια και έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα τα βελτιωτικά καυσίμων που υπάρχουν στην αγορά. Όταν ένας γνωστός μου, μου πρότεινε τα προϊόντα της FFi και συγκεκριμένα τα MPG BOOST ομολογουμένως στην αρχή δεν τον πίστεψα, αλλά δέχθηκα να τα δοκιμάσω για να μην τον δυσαρεστήσω. Στην αρχή τα έβαλα στο ιδιωτικό μου φορτηγάκι ένα NISSAN NAVARA.

Η ευχάριστη έκπληξη ήταν ότι από τα πρώτα χιλιόμετρα το φορτηγάκι μου έμοιαζε σαν να είχε αλλάξει μηχανή, με πολύ ποιο ομαλό δούλεμα και πολύ καλύτερη απόδοση και ροπή, μετά δε το δεύτερο γέμισμα προς το τρίτο  διαπίστωσα ότι με 80 λίτρα πετρέλαιο έκανα περίπου 120 χλμ παραπάνω.
Μετά τα έβαλα και στο VOLVO της υπηρεσίας με ανάλογα αποτελέσματα κυρίως στην απόδοση και στην σημαντική μείωση των εκπομπών καυσαερίων

Χατζηϊωάνου Γεώργιος Επαγγελματίας Οδηγός Ηράκλειο

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 ΝΤΑΚΑΝΑΛΗΣ  ΚΩΝΤΑΝΤΙΝΟΣΕίμαι πολλά χρόνια οδηγός και καθημερινά οδηγώ ένα λεωφορείο ΜΑΝ 263 σε πολύ σκληρές συνθήκες οι οποίες καταπονούν την μηχανή, ξεκινώντας και σταματώντας συνέχεια, ή μένοντας ακίνητος με αναμμένη την μηχανή για πολύ ώρα. Από τότε πού άρχισα να χρησιμοποιώ τα προϊόντα της FFI, ο κινητήρας δουλεύει πιο ομαλά, έχει αισθητά καλύτερη ροπή και απόδοση, σταμάτησε να ‘καπνίζει’, σε ανηφόρες που τις ανέβαινα με 3η ταχύτητα τώρα τις ανεβαίνω άνετα με 4η και τέλος υπάρχει μια αισθητή διαφορά στην οικονομία του πετρελαίου.

Ντακανάλης Κωνσταντίνος Κ.Τ.Ε.Λ. Ηράκλειου 
{ΚΤΕΛ  ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΣΕ ΜΑΝ AYTOMATO (- 17% OIKONOMIA)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ  ΧΑΡΙΛΑΟΣ  ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΡΗΤΗΣ  (VENUS-CRUISES) ( - 27% OIKONOMIA)
 
ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΑΧΙ ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ MERSΕDES  2009 MONΤΕΛO ( - 22% OIKONOMIA).
 
ΣΑΒΒΑΚΗΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ  ΓΕΩΠΟΝΟΣ  ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΕΧΩ  1 JIMINI  SUZUKI 1.300 cc
Η ΑΛΗΘEΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ  ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ
ΑΦΟΤΟΥ ΒΑΖΩ ΤΟ ΧΑΠΙ ΣΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ  Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ 
ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΨΟΓΑ   ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ  ΣΕ ΔΥΣΒΑΤΟΥΣ
ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΣΠΑΝΙΩΣ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ  ΚΑΙ ΤΑ ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΑ
ΕΧΩ ΒΡΕΙ  ΕΩΣ ΚΑΙ 17% ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΕΩΣ -75%.

ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΡΑΝΤΑΧΤΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ!!!

ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ  SHELL και ΕΚΟ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΟΛΑΟ,  ΕΚΟ και SHELL  στο ΗΡΑΚΛΕΙΟ, ΡΕΘΥΜΝΟ, ΧΑΝΙΑ αφού δοκίμασαν το προιόν στα αυτοκίνητά τους ΔΗΛΩΣΑΝ.... ΕΙΔΑΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΩΘΟΥΜΕ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΩΝ , ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΜΑΣ.

ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ MPG BOOST ΚΑΙ MPG CAPS ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΤΟΥΣ, ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΤΖΙΡΟΥ ΤΟΥΣ , ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΙΟ ΣΤΑΘΕΡΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΨΑΓΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑΝ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ,  ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΦΟΥΛΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΠΟΖΙΤΑ ΤΟΥΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΔΟΣΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

ΟΙ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΑΚΙΝΟΥΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ.

ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΠΟΥ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΔΩΡΕΑΝ ΕΙΔΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ  ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΘΟΡΑΣ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ, ΔΗΛΩΣΑΝ:ΦΑΓΑΜΕ ΤΟ ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΘΑ ΤΟ ΦΑΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ FFI MPG BOOST, MPG CAPS, ΜΑΧ-PRO ΠΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖOYN ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΤΡΙΒΙΚΟ ΛΑΔΙ MPG EXTREME;

KAΠΟΙΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ, ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ, ΣΥΣΤΗΝΟΥΝ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ, ΠΟΥ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ, ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ.

 ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΜΕΤΡΑ ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ ΜΕ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ!

 Όλοι μαζί οφείλουμε να προστατεύουμε το περιβάλλον  και να έχουμε οικολογική συνείδηση!

  ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!

ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ

  • Πριν από λίγους μήνες η εταιρεία FFI έδωσε το προϊόν MPG BOOST σε εμπορικούς διευθυντές
    εταιριών
    για να το βάλουν σε δεξαμενές καυσίμων, σε φορτηγά και σε πλοία. TO ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΚΑΙ
    ΕΙΔΑΝ ΤΑ ΑΡΙΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 19%.

  • Το προϊόν έχει δοκιμαστεί σε πλοία από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας τηςΤαϊλάνδης !
    Τα αποτελέσματα ήταν οικονομία 19%.

  • Μια Ιταλική Ναυτιλιακή εταιρεία έθεσε σε δοκιμή σε πολλά φορτηγά πλοία τους που
    μεταφέρουν Εμπορευματοκιβώτια στο Χονγκ Κονγκ, η οποία είδε οικονομία 19% των
    καυσίμων . Ο καπετάνιος του πλοίου στο ταξίδι επιστροφής του,  ανέφερε ότι δεν έβγαινε
    από την καμινάδα του καπνός.

  •  Η Διεθνής εταιρεία Μεταφορών LKW WALTER-Group έχει μια θυγατρική εταιρία η οποία έχει ένα στόλο από χίλια Mercedes Sprinter στο δρόμο έξι ημέρες την εβδομάδα. Ο διευθυντής μηχανικός του στόλου και διαχειριστής Μηχανολόγος Μηχανικός John Ηoney με εξειδίκευση στο πετρέλαιο ντίζελ για 10 χρόνια, δήλωσε ότι στα τεστ που διενεργήθηκαν με την εποπτεία του είχαν αποθηκευτεί 17,5% περισσότερα καύσιμα και τα φορτηγά αυτοκίνητα είχαν μείωση των εκπομπών καυσαερίου. Ο
    αντιπρόσωπος που ασχολείται με αυτόν τον πελάτη αναφέρει ότι οριστικοποίησαν τις λεπτομέρειες για την προμήθεια των προϊόντων MPG BOOST σε όλες τις δεξαμενές της εταιρίας.

  • Η Σκοτσέζικη Ναυτιλιακή Εταιρεία με 29 Ferry Boats στο πορθμείο των Νήσων της Σκωτίας κάνανε δοκιμές και οριστικοποίησαν την συμφωνία για προμήθεια των προϊόντων σε όλα τα πλοία τους αφού διαπίστωσαν οικονομία της τάξης 19%.
    Ήδη ξεκίνησαν και άλλες ναυτιλιακές εταιρίες να προμηθεύονται τα προϊόντα MPG BOOST στα πλοία τους, και για λόγους προστασίας των προσωπικών δεδομένων, θα πάρουμε την άδεια τους για να δημοσιεύσουμε τα ονόματά τους.

    Η σύνοψη των συμπερασμάτων της έκθεσης από τα τρία Διεθνή Εργαστήρια Ελέγχου Δοκιμών Καυσαερίων:

    1) Η Bosch που έχει ολοκληρώσει τον έλεγχο για τη μείωση των εκπομπών αναφέρει ότι "Τα αποτελέσματα δείχνουν μια σημαντική μείωση στις εκπομπές καυσαερίων: Μείωση 92,13% στα καυσαέρια που δημιουργήθηκαν μετά την εναλλαγή με τη χρησιμοποίηση των προιόντων MPG CAPS και MPG BOOST.
    2)Τ. Reprobated V έκανε τις δοκιμές για τη μείωση των εκπομπών, αναφέρει ότι "Τα αποτελέσματα δείχνουν μια μείωση των εκπομπών καυσαερίων ¨.
    3) Intertek Caleb Brett Belgium NV έκανε μελέτη πάνω στα κύρια ευρήματα που σχετίζονται με την λίπανση:
    Λιπαντική Εκτίμηση: Οι δοκιμές αυτές δείχνουν ότι η ποιότητα της λίπανσης αυξάνει όταν το προϊόν MPG BOOST και MPG CAPS  αναμιγνύεται στα καύσιμα στην κατάλληλη ποσότητα. Αυτή με τη σειρά της μειώνει τη φθορά και την τριβή που προκαλείται από την χαρακτηριστική κίνηση μεταξύ των μερών του κινητήρα και έχει ευεργετικό αποτέλεσμα για τους κινητήρες.
    Η εταιρία FFI δηλώνει ότι είμαστε ικανοποιημένοι τώρα που έχουμε ένα προϊόν που έχει δοκιμαστεί και χρησιμοποιηθεί με επιτυχία σε όλο τον κόσμο.

 

ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΤΟΥ ΘΑΛΑΜΟΥ ΚΑΥΣΗΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΥΣΤΗΡΕΣ !

 ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΜΕ ΔΙΚΤΥΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ!

 

 

FFI GREECE ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ